دکمه +1 گوگل

دکمه +1 گوگل
+1 گوگل چیست و چگونه کار میکند؟
یکی از مهمترین نکات که این روزها بیشتر در بین وبسمتر ها در حال پررنگتر شدن است گوگل پلاس میباشد که روزانه اثرش در اعتبار و رتبه وب سایت در گوگل بیشتر اثر میگذارد و جز بهترین راه های برند سازی میباشد که لازم دانستیم توضیحاتی در این باره و کد قرار داده گوگل پلاس در اختیار تمامی وبلاگ نویسان قرار دهیم.
فعالیت در شبکه های اجتماعی از جمله گوگل پلاس (+1) در رتبه بندی در موتور جستجوگر بسیار مهم بوده و تمامی سئو کاران از جمله تیم سئو یاس98 پیشنهاد میکنیم که حتما در شبکه های اجتماعی از جمله گوگل پلاس،فیس بوک،توئیتر و دیگر شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید و مطالب وب سایت خود را به اشتراک بزارید که باعث افزایش سرعت ایندکس ها و افزایش رتبه در موتور جستجوگر ها میباشد.
برای خواندن مقاله به ادامه مطلب مراجعه کنید.

بیشتر در مورد +1 گوگل بدانید
دکمه گوگل +1 معادل دکمه لایک (Like) در فیس بوک میباشد که اکثرا آشنایی دارید ، این دکمه به کاربر این اجازه می دهد تا تایید خود را در مورد آن صفحه و یا در مورد آن مطلب نشان دهند و در شبکه اجتماعی پخش کنند.
این اولین فاکتور گوگل نیست که با استفاده از تعداد کاربران خاص در اثر جستجو وب سایت ها نفوذ کرده ، این کد نشان دهنده نتیجه جستجو متاسب با نیاز های خاص کاربران و یا دلیلی برای جستجوی آنها میباشد یا خیر!
در حال حاظر هنوز گوگل اعلام نکرده است که +1 در نتایج جستجوتاثیر گذار است. ماهیت شبکه های اجتماعی به صورتی است که به افرادی که متصل و عضو هستند پیشنهاد می دهد تا علاقمندی ها، باورها و ایده های خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و در نتیجه به احتمال زیاد علاقمند به همان وب سایت ها، منابع و نتایج جستجو خواهند شد.

حقایقی دیگر از این موضوع:

  • تبلیغ کنندگان قادر خواهند یود تا وضعیت تبلیغ هائی را که بیشترین +1 ها را دریافت کرده است ببینند.
  • کلیک بر روی دکمه ی +1 به معنای کسر پول از حساب Pay-Per-Click تان نمی شود.
  • تمام تبلیغاتها این گزینه را خواهند داشت.
  • حتما شما جزء لیستهای طبیعی هستید و نه تبلیغاتی و در عین حال دوست دارید که وضعیت خود را ببینید، نگران نباشید اگر در Google Webmaster حساب کاربری دارید، شما هم قادر خواهید بود تا وضعیت +1 سایت خودتان را ببینید.

+1 کردن یک سایت یا وبلاگ:

برای +1 کردن یک سایت باید حتما یک اکانت کاربری در گوگل پلاس داشته باشید که با کلیک بر روی گذینه +1 به صفحه پلاس وارد میشود و دکمه +1 به رنگ آبی بعد دادن امتیاز تغییر رنگ میدهد

اضافه کردن اسکریپت دکمه 1+ گوگل و پارامترهای آن:
در کادر زیر کد دو قسمتی +1 میتوانید دریافت کنید ، دقت داشته باشید همانطور که توضیح داده شده قسمت اول کد در قالب بعد از تگ <head> قرار دهید و کد دوم را بعد از تگ برنامه نویسی <body> قرار و کد قالب ثبت کنید.

مطالب مرتبط:

11 پاسخ به “دکمه +1 گوگل”

  1. سلام دوباره .آیا این کد در رزبلاگ عمل میکند.

  2. سلام
    چرا وقتی میری تو وبلاگ و وقتی روی 1+ کلیک میکنی کار نمیکنه؟

  3. با سلام
    بلاگفا این کد پلاس ممنوع کردن که به زودی این کد آپ میشود

  4. سلام یعنی چه زمانی این کد را در سایتتون قرار میدید؟! ماگر امکانش هست می تونو خواهش کنم زودتر قرار بدید.تشکر

  5. با سلام
    متسفانه کد در بعضی سیستم ها مشکل داره برای همین در سایت منتظر نشده
    توی همین هفته منتظر میشه

  6. با سلام : من فکر میکنم که اگر این کد رو برای بلاگفا هم تهیه کنید بازهم عمل نمیکند چون گوگل پلاس فیلتره و توی اکثره سایت ها هم لینکی به نام +1 وجود ندارد . اما با این حال از تلاشتون ممنون

  7. با سلام
    متسفانه درسته حرفتون و این باعث افت کیفیت سایت های ایرانی شده

  8. سلام.خسته نباشید. مشکلم حل شد ممنون از راهنایی و لطفتون!

  9. به خاطر فیلتر بودن گوگل پلاس سرعت بارگذاری وب کم میشه

دیدگاه ها بسته شدند.

بالا