2 اشتباه رایج وبلاگ نویس ها

2 اشتباه رایج وبلاگ نویس ها

در این مطلب به 2 اشتباه رایج در وبلاگ نویسان اشاره شده که در افزایش بازدید موثر بوده و لازم دانستیم این مطلب جمع آوری کنیم و در اختیار شما وبلاگ نویسان عزیز قرار دهیم.

برای فراگیری سئو کلاه سفید و افزایش بازدید به مرور زمان لازم است به صفحات وبلاگ خود توجه داشته باشید ما در این مطلب به شما به دو صفحه مهم اشاره و توضیحاتی برای ایجاد صفحه مناسب آموزش داده ایم،با ما هماره باشید.

اشتباه رایج اول:صفحه درباره ما

صفحه درباره ما یکی از مهم ترین صفحات در وبلاگ و سایت میباشد ، بازدید کنندگان به صفحه درباره ما در وبلاگ شما سر میزنند و تمایل به دانستند اطلاعاتی درباره وبلاگ شما و مدیریت وبلاگ بدست بیاورند.
1-بروز رسانی نکردند:در صورتی که وبلاگ شما چندین سال عمر دارد و شما در همان موقع نوشتید و بروز رسانی نکرده اید،لازم است صفحه درباره ما به صورتی که در ادامه گفته میشود تنظیم و بروز رسانی کنید. کافیست این مطلب مطالعه کنید و به صفحه درباره ما وبلاگ خود بروید و قسمت های نیاز به ویرایش و اصلاح دارند تغییر دهید.
2-صفحه درباره ما بهتر است زیاد شخصی نباشد و بیشتر در مورد نوع فعالیت وبلاگ و دلیل راه اندازی وبلاگ ذکر شود
3-بیش از حد غیر شخصی سازی:بعضی از وبلاگ نویسان این صفحه به صورتی تهیه میکنند که هیچ اطلاعات درباره خود در صفحه نمی نویسند،حتی نام ذکر نمیکنند،این تصمیم نویسنده میباشد که هیچ اطلاعاتی در مورد خود را در وبلاگ ذکر نکند اما از نظر بازدید کنندگان این کار جالب به نظر نمیرسد.
4-بهتر است صفحه درباره ما نه طولانی باشد و نه خیلی کوتاه.
*اگه صفحه درباره ما بسیار طولانی باشد امکان دارد بازدید کننده تا انتها مطالعه نکند، و در صورتی که توضیحات شما فقط یکی دو خط باشه تمایل زیادی به خواند، اندازه مشخصی برای این صفحه تایین نشده است و بهتر است در چند خط به صورت کامل و مفید تهیه و در وبلاگ قرار گیرد.

اشتباه رایج دوم:صفحه تماس با ما

صفحه تماس با ما یکی از صفحات بسیار مهم در وبلاگ نویسی و سایت ها میباشد،این صفحه جز کم محتوا ترین صفحات در وبلاگ نویسی میباشد.
اکثر وبلاگ نویس های حرفه ای در زمان راه اندازی وبلاگ خود صفحه تماس با ما ایجاد میکنند.
1-صفحه تماس با ما در فوتر و یا در منو های گوشه وبلاگ خود مخفی نکنید و بهتر است لینک صفحه تماس با ما در منو بالا وبلاگ خود قرار دهید.
2-بهتر است از فرم تماس با ما استفاده کنید،کد فرم تماس با ما میتوانید از سایت های ابزار وبلاگ نویسان دریافت کنید.
3-یکی دیگر از اشتباهات وبمستر ها قرار ندادن لینک شبکه های اجتماعی خود در صفحه تماس با ما میباشد ، کار سختی نیست کافیست لینک اکانت شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک،توییتور،گوگل پلاس و هر شبکه اجتماعی دیگر که در آنها فعالیت دارید در صفحه فرم تماس با ما قرار دهید.

این آموزش جز آموزش های سئو برای افزایش بازدید میباشد که توسط تیم سئو یاس98 تهیه و در اختیار تمامی وبلاگ نویس ها قرار داده شده است.

مطالب مرتبط:

6 پاسخ به “2 اشتباه رایج وبلاگ نویس ها”

  1. مطالب سایت واقعا عالی ومفید هستند.ممنون

  2. سلام ببخشید این یه قالب میخواستم بگم کجاهست عکسش که بخوایم عوض کنیم؟؟؟؟

    ………..

  3. با سلام
    لطفا کد قالب مورد نظر جهت بررسی از طریق فرم تماس با ما ارسال کنید

  4. سلام سایتت جذابی دارید فقط یک سوال دارم لطفا در تماس با ما میزان سابقه در سئو تون رو بگید دنبال 10 سئو کارم با حقوق مناسب

  5. با سلام
    تعداد سایت ها و وبلاگ های سئو شده ما زیاد هستش که توی قسمت نمونه کارها چندتاش قرار دادم اگه بیشتر نمونه خواستید اطلاع بدید
    برای سئو کار هم خواستید ما دوره های اموزشی سئو به صورت اینترنتی داریم که نکات سئو تک تک آموزش داده میشه

دیدگاه ها بسته شدند.

بالا