آموزش نکات سئو 2014

آموزش نکات سئو 2014

آموزش افزایش بازدید آخرین نکات سئو سال 1393

سئو يا همان بهينه سازي سايت و وبلاگ براي افزايش بازديد و افزايش رتبه در موتور جستجوگرها از جمله گوگل ، بينگ ، ياهو و صدها موتور جستجوگر ديگر ميباشد.
به علت تغييرات الگوريتم هاي موتور جستجوگر ها همه روزه ترفند هاي جديدي و نکات مفيدي براي سئو کردن سايت بيان ميشود که با رعايت اين نکلات ميتوانيد وبلاگ يا سايت پر بازديدي داشته باشيد.

1-استفاده درست از کلمات کليدي
استفاده از کلمات کليدي مفيد تاثير بسيار زيادي براي محبوبيت آن مطلب در موتور جستجوگر ها ميباشد ، اما در صورتي که از کلمات کليدي به صورت درست استفاده نشود نتيجه برعکس خواهد داشت.
کلمات کليدي و يا همان برچسب ها براي هر مطلب هستش ، تعداد کلمات کليدي براي مطلب نسبت به متن و تعداد کلمات کليدي در آن مطلب متفاوت ميباشد.
بطور مثال اگه مطلب شما کوتاه باشد بهتر است 2-3 کلمه کليدي بيشتر انتخاب نکنيد ولي در صورتي که مطلب شما بيش از 300 کلمه ميباشد 7-10 کلمه مناسب ميباشد.

2-حجم سايت خود را کاهش دهيد
حجم سايت بهتر است کمتر از 100kb باشد در صورتي که بيشتر از اين مقدار ميباشد حجم آن را کاهش دهيد.

3-مطالب خواندني تهيه کنيد
در زمان تهيه مطلب بهتر است خود را جاي بازديد کننده تصور کنيد و مطلب خود را به شيوه ي تهيه کنيد که بازديد کننده از خواندن آن مطلب خسته نشوند،مطالب مرتبت و مفيد تهيه کنيد و محيط وب سايت خود را به صورتي طراحي کنيد تا بازديد کننده گيج نشود.

4-حذف فاصله خالي در قالب
يکي از موارد که در سرعت وب سايت اثر دارد فاصله هاي خالي چند خطي بين کد هاي قالب ميباشد،فاصله هاي اضافي حذف کنيد(توجه داشته باشيد در زمان حذف فاصله بين خطهاي کد به اشتباه کد قالب حذف نکنيد)
5-استاندارد و وليد بودن قالب
يکي از مهمترين نکات براي افزايش بازديد در سال جديد وليد بودن کد ها به هر زبان html،php،css و … ميباشد،اين کد ها روز به روز در حال پيشرفت هستند،سعي کنيد قالب هاي استفاده کنيد که وليد(استندارد) باشيند. براي بررسي وب سايت خود به سايت w3 مراجعه کنيد
6-عدم استفاده از جدول در طراحي قالب
در الگوريتم هاي قبلي موتور جستجوگر ها بيان شد که بهتر است از کدهاي جدول در قالب استفاده نشود،پس تا جايي ميتوانيد از کد هاي جدول استفاده نکنيد. بهتر است از css استفاده شود بجاي جدول به دليل افزايش سرعت لود و استفاده نکردن از جدول بسيار مفيد ميباشد.
7-استفاده از تصاوير در وب سايت
در زمان درج مطلب بعضي از وبمستر ها توجه اي به سايز تصوير در مطلب توجه نميکنند که باعث بهم ريختي صفحه اصلي وب سايت ميباشد.
از تصاوير نه کوچک و نه بسيار بزرگ و حجم بالا استفاده کنيد.

8-تگ هاي هدينگ H1 , H2 , H3 , H4 , H5 , H6
استفاده از تگ هاي هدينگ در قالب براي درک بهتر گوگل و ديگر موتورجستجوگر ها براي تشخيص مهم و يا مهم نبودن يک قسمت از وب سايت استفاده ميشود
تگ H1 يک بار استفاده شود.(داراي ارزش بسيار بالا براي موتور جستجو)
تگ H2 بيشتر از يک بار.(داراي ارزش زياد)
تگ H3 بيشتر از يک بار.(داراي ارزش متوسط)
و…

مطالب مرتبط:

20 پاسخ به “آموزش نکات سئو 2014”

  1. سلام. چه جوری تگ های بلاگفا رو روی یک کد قالب بزاریم؟

  2. با سلام
    اقا مطالبت عالیه روزی 20 بار میام وبت ببینم چه چیز هایی گذاشتی واقعا دستت درد نکنه ازت چند تا سوال دارم خواهشا جوابمو بده من امسال سال اول هستم یعنی کم مونده انتخاب رشته کنم وبلاگ نویسی رو هم خیلی دوست دارم مثل شما که کد درست میکنید فقط بگید که از چه رشته ای تو این جور کارا بشم یا شما چطوری درامد دارین از کد درست کردن لطفا یه جوابی بده منتظرم فعلا خدافظ.

  3. با سلام
    به زودی تگ های بلاگفا در یاس98 قرار داده میشود

  4. با سلام
    برای وارد شدن به شاخه برنامه نویسی باید آِی تی بخونید سپس رشته دانشگاهیتون اونجا میتونید برنامه نویسی ادامه بدید

  5. با سلام.

    من برای سفارش یک قالب بهتون پیام دادم در قسمت نظرات و شما اشاره فرمودید از طریق تماس با ما سفارش رو بدم بنده هم همین کار رو انجام دادم اما ظاهرا شما فقط در قسمت نظرات پاسخگو هستید!!!

  6. هیچ پیامی از شما از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال نشده
    لطفا دوباره ارسال کنید

  7. یه قالب در مورد انجمن دانشگاه میخواستم نسبتا رسمی سه ستونه در بالای مطالب که درج میشه یه فایل فلش قرار بگیره (خودم فایل رو دارم آپلودشو انجام میدم) عکس مناسب در مورد رشته ی درسی مربوطه برای هدر و امکانات دیگه که خودتون بهتر میدونید هزینه چقدر میشه؟!

  8. با سلام
    قالبی که مدنظرم هست مناسب شما باشه سه ستوه به سبک گرافیک جدید هستش که مشابه گرافیک قالب دانلود که چند روز پیش در ساست برای فروش قرار داد البته برای شما رسمی تر و با رنگ بندی دلخواه شما طراحی میشه
    هزینه چنین قالبی همراه با سئو 40 تومان میشه

  9. سلام خسته نباشید آیا اگر عنوان سایتمو عوض کنم رتبه ای که الان دارم از دستم میره
    مثلا من عنوان سایتم هست : کنکور
    میخوام تغییرش بدم بزارم: کنکور|سوالات رایگان پیام نور با پاسخنامه

    قالبم رو برای وردپرس میخواستم اینه بنطتون خوبه؟
    http://up.scriptcamp.ir/theme/Theme_Wordpress_Download%5Bscriptcamp.ir%5D.zip

    چه افزانه هایی پیشنهاد میکنید؟

  10. با سلام
    تغییر تایتل مشکلی پیش نمیاره
    بهترین افزونه سئو وردپرس
    WordPress SEO by Yoast
    و
    WordPress SEO
    هستند

  11. سلام به شما پوسته بدم چقدر هزینش میشه برام سفارشیش کنید و سبک بشه

  12. بستگی به پوسته و سایت شما داره
    ابتدا پوسته روی سایت خود نصب کنید سپس جهت آنالیز اطلاع دهید

  13. نصب نمیشه برادر من با وردپرس آشنا نیستم ولی احتمالا اشکال از پوسته هست برای شما بفرستم؟

  14. لطفا ارور بدید تا مشکل بررسی بشه
    برای نصب استایل وردپرس ابتدا قالب دانلود کنید و از زیپ خارج کنید و در سیستم خودتون دوباره داخل زیپ بزارید و در قسمت نمایش>پوسته ها قالب جدید اضافه کنید

  15. سلام حمید
    من بعد دو روز سرچ یه پوسته برای سایتم پیدا کردم ولی قسمت نظراتش نمایش داده نمیشه نمیدونم چه افزونه هایی میخواد که دیگه باید نصب کنم میشه کمک کنید؟

  16. لطفا اطلاعات ورودی سایتتن ارسال کنید تا بررسی و در صورت امکان مشکل رفع بشه

  17. با سلام…
    در پاسخ به ehsan بهتره این رو تصحیح کنیم که رشته آی تی که برنامه نویسی نداره که…نرم افزار باید بخونین تا بعدش به این قسمتا بتونین برین..مگه اینکه بخواین از خارج از این رشته واردش بشین که در اون صورت حتی می تونین معدن یا عمران یا … بخونین و در کنارش کلاسای آموزشی برنامه نویسی یا امثال اینها رو طی کنین..
    آی تی درساش فرق میکنه..

دیدگاه ها بسته شدند.

بالا