سئو کلمات کليدي و افزايش رتبه کلمات کليدي

آموزش سئو کلمات کلیدی برای مورتورجستجوگرها از جمله گوگل

این مقاله آموزشی برای اولین بار توسط سایت یاس98 تهیه و در اختیار شما قرار داده میشود.کپی برداری تنها با ذکر منبع و نام نویسنده مجاز میباشد.

مقدمه:
تا به امروز مطالب آموزشي زيادي درباره سئو در سايت ياس98 قرار داده ايم که در صورت مطالعه و رعايت نکات گفته شده مطمئنن شاهد افزايش بازديد و افزايش رتبه وبسايت در گوگل بوده ايد .
يکي از مهمترين مسائل سئو بالا آوردن يک سايت بر روي کلمات کليدي ميباشد ، بدون استثنا تمامي مديران سايت ها و وبلاگ ها دوست دارن زماني که يک کلمه در گوگل سرچ ميشه جز چند لينک اول يافته هاي گوگل باشن که به همين خاطر رقابت در اين زمينه بسيار بالا هست و سئوکارها و مديران براي بالا آوردن يک کلمه خاص مجبور به استفاده از تاکتيک ها مختلفي ميشوند که ما قصد داريم بهترين و آسان ترين روش براي بالا آوردن يک کلمه در گوگل آموزش بديم.

 

انتخاب کلمات کليدي:
انتخاب کلمات کليدي بدون شک مهمترين بخش نوشتن يک مطلب هست و واقعا بايد براش وقت گذاشت.گاهي پيش مياد يک مطلب خيلي خوب مينويسيد اما با انتخاب کلمات کليدي اشتباه تمامي زحمت نوشتن پست بر باد ميره و ممکنه شخصي ديگري همان مطلب از وب سايت شما کپي کنه و با انتخاب کلمات کليدي و عنوان بهتر در گوگل رتبه بالاتر نسبت به وب سايت شما بگيره . بارها براي خودم اين اتفاق افتاده 🙁
براي انتخاب کلمات کليدي بايد از همان لحظه اول شروع نوشتن پست ، کلمات کليدي مد نظر گرفته شود مثلا ما مقاله درباره سئو ميخوايم بنويسيم و در وب سايت به اشتراک بگذاريم
موضوع مقاله شد سئو پس بايد عنوان اون مطلب مرتبط با موضوع سئو باشه (موضوع انتخاب عنوان بسيار گسترده هستش که در آموزش هاي بعدي توضيح بيشتري خواهيم داد)
متن پست بايد طوري نوشته بشه که عنوان مطلب و کلمات کليدي در آن استفاده بشه ( از تکرار کلمات کليدي در پست نترسيد )بعضي از وبمستر ها و مديران يک کلمه خاص مثل کلمه “سئو” در اون مطلب به آدرس متن منتشر شده لينک ميدن که از نظر گوگل کار جالبي نيست ولي اينو در نظر داشته باشيد که مطلب شما در سايت ديگري در صورت انتشار ايندکس خواهد شد و کلمه اي که در پست به آدرس مطلب اصلي لينک داده ايد بهعنوان يک بک لينک شناخته خواهد شد و اين يک امتياز بسيار بزرگ است براي آن مطلب.
کلمات کليدي انتخاب کنيد  که بيشتري سرچ توي گوگل دارن ضمنا کلماتي باشند که به صورت ترکيبي بيشتر استفاده ميشوند
مثلا در صورت انتخاب کلمه کليدي مثل آموزش سئو در گوگل تمامي کلمات ترکيبي مثل آموزش سئو وبلاگ و سايت-آموزش سئو و بهينه سازي و …. در ليست جستجوها نمايش داده ميشه.

کلمات کليدي را در کجا قرار دهيم
براي تمرکز صفحه بر کلمات کليدي خاصي, شما مي بايست آن را در بخش هاي مختلف صفحه قرار دهيد. جدا از صفحات اصلي سايت که داراي چندين کلمه کليدي مي باشند ساير صفحات مي بايست بر روي يک کلمه و جمله کليدي تمرکز نمايد.
پس از آنکه مهترين کلمه کليدي خود را انتخاب نموديد, مي بايست آن را در بخش هاي زير قرار دهيد:

*در عنوان هر صفحه
مهمترين اصل سئو عنوان وب سايت هست که اولين کار براي شروع سئو انتخاب عنوان ميباشد که بايد مرتبت با موضوع وب سايت و مطالب باشد.

*در تگ توضيحات هر صفحه
بخش بعدي که کلمات کليدي را مي بايست در آن استفاده نماييد تگ توضيحات مي باشد. اين بخش توضيحاتي مي باشد که در موتور جستجو نمايش داده مي شود. اين توضيحات مي بايست براي کاربران نوشته شود و نه براي موتورهاي جستجو, شما حتي الامکان مي بايست کلمات کليدي خود را استفاده نماييد. توضيحات خود را به گونه اي درج نماييد تا کاربر بر روي لينک شما کليک نمايد

*در بدنه متن اصلي شما
کلمات کليدي خود را چندين بار تکرار کنيد, استفاده از کلمات کليدي در بالا وب سايت بسيار موثر ميباشد.

*استفاده در عناوين صفحه
عناوين, که به صورت “Heading 1, Heading 2, Heading 3?, etc. و يا “H1, H2, H3? استفاده مي شوند براي بخش بندي صفحه مورد استفاده قرار مي گيرند.
در عناوين خود مطلب بعدي را توضيح دهيد و از کلمات کليدي نيز استفاده نماييد. اين مورد به کاربران و موتورهاي جستجو کمک مي نمايد تا موضوع بخش مورد نظر را بهتر متوجه شوند.

*در آدرس صفحه
استفاده از کلمات کليدي در نام گذاري صفحه باعث جستجو بهتر صفحه در موتورهاي جستجو و همچنين بهتر به خاطر سپردن صفحه براي کاربران مي شود.

*در Alt تصاوير
استفاده از کلمات کليدي در توضيحات تصاوير باعث بهتر جستجو شدن صفحه در موتورهاي جستجو مي شود. اين موردي است که در اکثر سايت ها فراموش مي شود پس با درج Alt تصاوير از رقبا پيشي بگيريد.

کلام آخر !!!
اميدوارم اين مقاله در بهينه سازي کلمات کليدي وب سايت کمک نموده باشد. براي درک بيشتر اين مقاله بايد بارها و بارها وب سايت هاي مختلف بررسي و با کمک نکات گفته شده سءو کنيد
اين مقاله خلاصه کوتاه از مبحث بزرگ انتخاب کلمات کليدي هستش و اگه نکته اي از قلم افتاده و نظر يا پيشنهادي داريد ميتونيد از طريق نظرات با ما و بقيه خوانندگان اين مقاله در ميان بگذاريد

9 پاسخ به “سئو کلمات کليدي و افزايش رتبه کلمات کليدي”

  1. دقیقا من یک مطلب از سایت دانلود ها دانلود کردم توی وبلاگم گزاشتم با کلمات کلیدی خوب الان مطلب وبلاگ من بالاتر از سایت دانلود ها میاد:)

  2. آموزش بسیار مفیدی بود.سپاسگزار

دیدگاه ها بسته شدند.

بالا