نتایج مسابقه یاس98

نتایج مسابقه یاس98

3+10 جایزه برای شرکت کنندگان مسابقه یاس 98

زمان مسابقه که در تاریخ 25اسفند به پایان رسیده بود به درخواست دوستان تا 27 اسفند تمدید شد و امشب مسابقه تمام شده و بین شرکت کنندگان قرعه کشی شده و نتایج به صورت زیر است.

به ادامه مطلب مراجعه کنید


سوال مسابقه:
دو لیوان داریم. یکی در آن آب سرد است، یکی آب جوش
هر دو لیوان را درون یخچال میگذاریم. کدوم زودتر یخ می زند ؟

پاسخ سوال مسابقه:

شاید بسیاری گمان کردند سوال، سوالی آسان است اما شاید این چنین نبود. در این سوال دو نکته اساسی وجود دارد و در واقع میتوان به این سوال از دو دیدگاه متفوات پاسخ داد. یک دیدگاه علمی و دیگری هوشی و ذهنی.

آن دسته از دوستانی که پاسخ علمی به این سوال داده بودند گفتند آب جوش زودتر یخ میزند، چراکه آب گرم، گرمای خودش را سریعتر به محیط سرد می دهد و به جهت همین سریعتر به درجه ی انجماد میرسد و آب سرد چون هم دما می باشد زمان بیشتری برای انجام طول میکشد. پاسخ این دسته از دوستان کاملا صحیح بود …
آن دوستانی که به این سوال پاسخ هوشی داده بودند گفتند اصلا آب، چه آب جوش و چه آب سرد در یخچال یخ نمیزند. پاسخ این دسته از دوستان هم کاملا صحیح است. به سوال مسابقه دقت کنید … اسمی از فریزر (یخ دان) در سوال دیده نمیشه.
بنابر پاسخ هایی که شرکت کنندگان داده بودند ما میان هر دو گروه از دوستانی که جواب های بالا را دادند (چه هوش و چه علمی) قرعه کشی کردیم.

سه نفر اول این مسابقه به ترتیب

1-فرهاد

2-جواد باشتنی

3-ميلاد مدير همه چي در هم

و پنج نفر دیگر که در جدول به رنگ زرد هستش پاسخ صحیح ارسال کرده اند قرعه کشی شده و این پنج شرکت کننده عزیز برنده ما شده اند

و در آخر به پنج وبمستر که لوگو مسابقه برای حمایت در وب سایت خود قرار داده بودن قرعه کشی شد و آدرس وب سایت این دوستان درج شده است

جوایز به ایمیل یا به وبلاگ این دوستان طی چند ساعت آینده ارسال خواهد شد در صورتی که نام شما در جدول پایین میباشد و جایزه شما ارسال نشده بود از طریق نظرات اطلاع دهید.

پیشاپیش عید نوروز 1393 بر تمامی بازدید کنندگان سایت یاس98 مبارک.

مسابقه یاس98مسابقه یاس98

مطالب مرتبط:

5 پاسخ به “نتایج مسابقه یاس98”

  1. با سلام
    خیلی خوشحالم و واقعا شوکه شدم که در مسابقه تون برنده شدم و واقعا انتظار برنده شدن در مسابقه را نداشتم ،عید نوروز را به شما و تمام دوستانی که در مسابقه شرکت کردند تبریک می گویم و این با ارزش ترین عیذی بود که می تونستم در یافت کنم. با تشکر.

  2. سلام ممنون از مسابقه تون.در ضمن نام من رو در لیست بالا اشتباه وارد کرده اید نام اصلی من میلاد مدیر وبلاگ همه چی داری ولی شما در بالا تایپ کردید مدیر همه چی در هم لطفا این اشتباهتون رو درست کنید.بازم از سایت خیلی خوبتون متشکرم.

  3. با سلام
    فایل پی اس دی دست آقا نوید هستش که ایشون مسافرت هستند اومدند لیست تحصیح میشه

  4. با عرض سلام و خسته نباشید خیلی ممنون از مسابقه خوبتون
    فرم تماستون برای من باز نمیشد رسیدگی کنید
    عیدتون هم مبارک

دیدگاه ها بسته شدند.

بالا