یاس98 یک ساله شد

یاس98 یک ساله شد

یکسال در کنار شما بودیم و خواهیم ماند !

8 خرداد سال گذشته بود که سایت افتتاح شد و با موضوع سایت سرگرمی و تفریحی شروع به کار کرد اما در اندک زمانی بعد از بررسی ها سایت یاس98 به طور کل تغییرات فراوانی داده شد.تغییراتی که باعث شد یک سایت تفریحی به یک سایت ابزار وبلاگ نویسان با تیمی قدرتمند در این زمینه تبدیل شود.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

در ماه های اول  سایت دچار فراز و نشیب های فراوانی شد ،مشکلات هاست و نداشتن قالب هماهنگ با موضوع سایت  و نبود طراح و مشکلات انجمن جاساز که باعث کندی کار شده بود

بعد از رفع مشکلات  دوست عزیزم علیرزا مدیر سایت رفت 25 به عنوان یک طراح و برنامه نویس نرم افزار به ما پیوست تا استارت تشکیل تیم یاس98 خورد و در مدت کوتاه ی تیم 5 نفره که شامل 2 سئو کار و 3 طراح شد.

متسفانه در زمان تشکیل تیم با اشتباه بنده در انتخاب یک طراح که به اسم و اعتبار سایت سفارش طراحی سایت با هزینه بسیار بالا گرفت و کلاه چند نفرو برداشتند که بعد از اطلاع به بنده و بررسی در این مورد و صحت این موضوع طبق قول و قرار این طراح نام سفارشات مالباختگان طراحی و در اختیارشان گذشاته شد.(از این شخص در پلیس فتا شکایت شده و در حال پیگیری هستش)

در یک ماه که این مشکل پیش آمد به دلیل پروژه های سفارشی دیگر باعث شد به سایت رسیدگی زیادی نشه و بازدید زوانه 5-6 هزار سایت به 2 هزار بازدید برسد ولی در چند ماه اخیر توانستیم محبوبیت بسیار بالای در بین وبلاگ نویسان بدست بیاریم.

شرمنده از آنچه وقت گرانبهایتان را صرف خواندن حوادث این یکسال کردید

ضمنا در چند روز آینده بفکر اضافه کردن امکانات و ابزاری هستیم تا بتونیم به بهترین شکل ممکن به شما وبلاگ نویسان خدمت کنیم

فراموش نکنید سفارشات خود را فقط و فقط از طریق فرم تماس با ما ارسال کنید و هیچ وقت به کسانی که با اسم یاس98 در یاهو دیگر سایت ها سفارش شما میپذیرند اعتماد نکنید.

منتظر پیشنهادات وانتقادات شما دوستان عزیز هستیم

مطالب مرتبط:

6 پاسخ به “یاس98 یک ساله شد”

  1. سلام امیدوارم فوق العاده باشید
    ببخشید میشه یه هاست بهم معرفی کنید که فضای اون چند گیگ باشه پهنای باندش نامحدود و پرسرعت وقطعیش کم باشه و قیمتش هم مناسب باشه

  2. با سلام
    در ایران بهترین هاست هاست دی ال هست که هزینه بسیار بالای داره
    بعد اون نت افراز هست که بهترین تیم پشتیبانی و سرور قدرمتند داره با هزینه مناسبتر

  3. سلام ببخشید بنظر شما بهتر سایت برای طراحی سایت خبری با جستجوگر هوشمند کدوم سایت هست قیمتش هم مناسب باشه.مرسی

دیدگاه ها بسته شدند.

بالا