چگونه پیج رنک گوگل افزایش بدیم!؟

پیج رنک گوگل چیست و چطوری پیچ رنک گوگل افزایش بدیم
یکی از پرحاشیه ترین مسائل در زمینه سئو پیج رنک گوگل بوده که در عین سادگی سوالات زیادی برای وبلاگ نویسان ایجاد کرده همچنین طی یک سال گذشته بعد از رونمایی الگوریتم مرغ مگس خوار سوالاتی زیادی پیش آمده که آیا پیج رنک از لیست فاکتور های گوگل حذف شده یا خیر؟ در این مقاله تمامی نکات ناگفته در این زمینه برای شما عزیزان جمع بندی و دجهت مطالعه در سایت یاس98 برای شما قرار دهده ام.د این مقاله اختصاصی سایت یاس98 هستش و کپی برداری از این مقاله فقط باذکر لینک منبع امکان پذیر میباشد.

پیج رنک چیست؟
گوگل برای تعیین اهمیت صفحات از پیج رنک استفاده میکند که یکی از فاکتورهای اصلی برای رتبه بندی نتایج گوگل است. پیج رنک (Page Rank) توسط بنیانگذاران گوگل Larry Page و Sergey Brin در استنفورد مطرح شد. و در واقع اصطلاح پیج رنک نیز از اسم لری پیج گرفته شده است.
در بیانی ساده پیج رنک (PageRank) سیستمی است که با الگروتیم های پیچیده میزان نفوذ و قدرت یک صفحه وب را بر اساس معیارهایی که عمدتا بر میزان لینک های ورودی تکیه دارد، محاسبه می کند و امتیازی برای آن صفحه در نظر می گیرد (این امتیاز در موتور جستجوی گوگل بین 0 تا 10 است)

حاشیه های
در حدود یکسال اندی بعد از رونمایی الگوریتم مرغ مگس خوار مقاله های زیادی در سایت های خارجی منتشر شد مبنی بر برکناری فاکتور پیج رنک ، گوگل پیج رنک برکنار نکرده و هنوز پیج رنک جز200 فاکتور دیگه که در نتایج جستجو اثر دارن باقی مانده ولی اثرش نسبت به قبل کمتر شده، دلیل این کاهش اعتبار پیج رنک ، فضا دادن به سایت های تازه شروع به کار کردند و یا وبلاگ های ضعیفی که بعضی مطالبشون کاربر پسند بوده که اگه تا به امروز دقت کرده باشید بعضی وبلاگ ها با داشتن چند پست کوتاه اما مفید تونستند در لیست جستجو رتبه بسیار بهتری نسبت به سایت های قدیمی و پیچ رنک بالاتر بگیرند.

اهمیت پیچ رنک چقدر است؟
طبق گفته های بالا حتما برای سوال پیش آمده که اهمیت پیج رنک چقدر است؟
نظر شخصی بنده گرچه اهمیت این فاکتور در جستجوها کمتر اثر میزاره ولی جز 10 فاکتور اصلی بوده و هر سایت های که پیج رنک بالاتری دارند بیشتر و زودتر ایندکس میشن.
چگونه پیج رنک گوگل افزایش بدیم!؟
برای افزایش پیج رنک باید تعداد لینک ها و بک لینک ها در وب سایت های دیگه بیشتر کنید،بهترین کار که به صورت رایگان میتونید اینک  کار انجام بدید استفاده از روش کامنتینگ (برای دیدن روش کامنتینگ کلیک کنید) و یا میتوانید در انجمن ها عضو بشید و لینک و توضیحاتی از وبسایتتون داخل امضا قرار بدید و در اون انجمن فعالیت کنید.
و اگه مشکل هزینه ندارید میتونید بک لینک های قوی جهت افزایش پیج رنک خریداری کنید ، به خاطر داشته باشید خرید بک لینک فقط با مشاوره با سئو کار پیشنهاد میشه.

پیج رنک گوگل تا زمان رونمای یا آپدیت الگوریتم های جدید آپ نمیشه .

11 پاسخ به “چگونه پیج رنک گوگل افزایش بدیم!؟”

  1. متاسفانه مت کاتز مدیر بخش اسپم گوگل اعلام کرد نظر مهمان دیگه اگه جهت گرفتن لینک طبیعی باشه اسپم شناخته میشه پس دیگه بیخیال

  2. گفته های زیادی در این باره هستش اما سئو کارها با درنظر گرفتند چند عامل میتونند بک لینک مفید بگیرند
    که در بخش آموزش سئو سعی کردیم مرحله به مرحله به صورت نکات ریز تمامی عوامل بیان کنیم

  3. سلام دادا! من وبمو تازه ساختم! که البته در حال ساخته!
    من 2 تا کار میخوام انجام بدم! یکی اینکه بنرمو تو وبت بزاری! هزینه شوهم تورو خدا خیلی تخفیف بده!
    یکیش هم اینکه! 10 تا سایت برتر واسه بک لینک که از نظر قیمت هم خوب باشن کدوما هستن؟
    ممنون!

  4. با سلام
    هزینه تبلیغات بنری به صورت سه ماه با تخفیف 12 تومان میباشد
    بک لینک باید خودتونبگردید و از سایت های مرتبط خودتون بک لینک بگیرید که تایین کننده هزینه مدیر وب هستش

  5. با سلام خدمت مدیر عزیز وب سایت بزرگ یاس 98
    من تازه با سایت شما آشنا شدم اینو بگم که مطالب شما روز به روز دنبال میکنم مطالبی مفیدی میزارین خوشحال هستم که میتونم از مطالب و مقاله های رایگان شما نهایت استفاده رو ببرم

    موفق باشید….

  6. با سلام
    مطلب خوبي بود استفده كرديم
    چنين مطالبي واسه وبمسترها خيلي مفيده
    ممنون

دیدگاه ها بسته شدند.

بالا