فروش بک لینک و رپورتاژ آگهی

خرید بک لینک ارزان قیمت و قدرتمند و به عبارتی بک لینک سئو شده یکی از فاکتور های اصلی افزایش بازدید ورودی گوگل می باشد که می توان گفت مجوعه ی بکوریتی با ارائه ی بک لینک و رپورتاژ آگهی پیشروی سئوی 2018 در بین سایت های خدمات بهینه سازی و افزایش بازدید سایت ها جزو بزرگترین ها و در عین حال ارزان ترین بک لینک ها و رپورتاژ ها را دارا بوده است .

خرید بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی

بکوریتی “خرید بک  لینک خرید رپورتاژ” قدرتمندترین SEO-2018 را در اختیار سرویس گیرنده ها و شرکت ها و فروشگاه های بزرگ قرار می دهد بطوری که با کمترین هزینه ، بهترین نتیجه را برای بهبود رتبه ی سایت در نتایج گوگل خواهند گرفت .

فروش بک لینک و رپورتاژ آگهی

بکوریتی جدیدترین روش کسب درآمد از فروش بک لینک و رپورتاژ می باشد به این صورت که ابتدا شما به عنوان فروشنده بک لینک و رپورتاژ ثبت نام می کنید و کدجاوا را در قالب خوب (برای فروش بک لینک) قرار می دهید که در همان ابتدا خالی نشان داده خواهد شد . و پس از آن ما دست به کار میشویم و برای شما مشتری پیدا می کنیم و مشتری از طریق بکوریتی لینک خود را در وبسایت شما ثبت می کند .

تهیه بک لینک از سایت های دیگر و شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن ها و کتاب های الکترونیکی و خیلی رفتارها و فعالیت های بیرونی دیگر که مربوط به seo off page می باشد در بهبود رتبه و رنک وب سایت شما نقش اصلی را دارد که مهم ترین بک لینک ها ، دریافت بک لینک از وب سایت های دیگر به شکل لینک مستقیم و فالوو و یا در متن و اخبار داخل متون که به رپورتاژ آگهی معروف می باشد ، است و سیستم بکوریتی نیز خدمات نوینی در این رابطه { خرید بک لینک + خرید رپورتاژ آگهی } به مشتریان خود ارائه می دهد .

خرید بک لینک

بک لینک خوب و بک لینک قوی همیشه نیاز هر فروشگاه و سایت و کمپانی بوده بطوری که رقابت در تهیه آن جزو دغدغه های مالی خیلی ها نیز گشته . بکوریتی روشی را در اختیار شما قرار می دهد تا با هزینه خیلی کمتر از سایت های خیلی قوی تر بک لینک تهیه کنید و البته با روش هوشمند و سئو که خیلی ها نیز توجهی به این موضوعات نداشته و بک لینک ها را به شکل مستمر تهیه و اضافه می کنند !

خرید بک لینک

خرید بک لینک

بکوریتی چه کار انجام می هد ؟
پس از خرید بک لینک ( پکیج بک لینک ) لینک های شما به شکل سئو و بهینه شده به تک تک وبسایتهایمان در مدت زمان مشخص و طبق برنامه اضافه می شود و پنل یکپارچه جهت مشاهده لینک ها ( اعتبار و تاریخ شروع و پایانشان ) تقدیم می شود و شما وارد دنیای حرفه ای بکوریتی می شوید در حالی که سخت ترین کار شما مشاهده پیشرفت وبسایتتان در نتایج گوگل خواهد بود .

خرید و فروش بک لینک و رپورتاژ

بکوریتی به شما اجازه می دهد به سرعت اقدام به خرید و فروش بک لینک و رپورتاژ بکنید .

پنل اختصاصی و فوق پیشرفته برای خرید بک لینک

جهت استفاده از بکوریتی لازم است در این سیستم عضو شوید ( عضویت رایگان می باشد ) .

کسب درآمد متقابل از فروش بک لینک

شما براحتی می توانید از وبسایت خود بیش از 1 میلیون تومان در ماه از راه فروش بک لینک و رپرتاژ کسب درآمد کنید .

توضیحاتی تکمیلی بک لینک :

  • بک لینک پولی

بک لینک پولی همان بک لینکی هست که خیلی از بزرگان وب تهیه کرده اند . این مدل بک لینک ها به خاطر فالوو بودن آن تاثیر حداکثری دارند و می تواند لینک سایت شما را در عنوان های که بک لینک تهیه کرده اید تا صفحه 1 و لینک 1 گوگل ارتقا دهد و در Backority به این جایگاه با سرعت بیشتر و هزینه خیلی کمتر می توانید برسید .

  • بک لینک رایگان

همان فعالیت شما در شبکه های اجتماعی و انجمن ها و .. که بنوعی نشر لینک به شکل رایگان و دریافت بک لینک دائمی و رایگان هست که ممکن هست خیلی مواقع نوفالوو باشد ولی با این حال بک لینک هست .

منبع : backority.ir