درب توری مجیک مش طریقه نصب و خرید

چندین سال هست محصولی با عنوان مجیک مش در جهان معرفی شده است و بالطبع در ایران نیز این محصول بسیار شناخته شده و از پرفروش ترین محصولات در فصول بهار و تابستان است. از ویژگی های این پرده نصب آسان آن است. طریقه نصب درب توری مجیک مش بسیار راحت بوده و از طریق چسب های دو طرفه و یا پونز بر روی چارچوب و یا دیوار اطراف چارچوب درب قابل نصب است. ابعاد درب توری مجیک مش  magic mesh در ارتفاع 1 متر 85 سانتیمتر و عرض آن 1 متر 10 سانتیمتر است.

توری آهنربایی ایده آل برای درب های کشویی ، درب ورودی ، درب حیاط ، درب بالکن ، درب ورودی کمپ ، درب ورودی ویلا ، درب پاسیو  و … است به راحتی و بدون نیاز به هیچ ابزاری قابل نصب است.

 

جنس توری از پلاستیک بوده و قابل شستشو می باشد. این وسیله کاربردی به توری مگنتی نیز مشهور است زیرا میان درز ورودی آن که به دو قسمت 55 سانت تقسیم شده مگنت یا آهنربا تعبیه شده تا پس از ورود و خروج درب به صورت خودکار بسته شود. این درب توری با قیمت های بالای 100 هزار تومان در سایر فروشگاه ها عرضه میشود.  از طریق قیمت پایین و تخفیف توری مجیک مش این محصول با کیفیت را میتوانید از  فروشگاه لردیا سفارش دهید. آدرس فروشگاه LORDIA.ORG میباشد. لردیا نمایندگی مجیک مش در تهران بوده که از طریق پیک در تهران و به سراسر ایران به صورت پستی و پرداخت در محل ارسال میکند.