سئو کاران کلاهبردار

سئو کاران کلاهبردار

کلاهبرداری به نام سئو

سئوکاران با دونستن نکاتی باعث افزایش اعتبار و بازدید در  موتور جستجوگرها میشن که برای پیشرفت و جذب بازدید و برند سازی یک وب سایت انجام میشه.
طی چندسال گذشته سئو کاران زیادی وارد بازار شدن که با راه اندازی یک سایت و منتشر کردن چند مطلب کپی شده از سایت های دیگه و به اسم خودشون اقدام به جذب مشتری میکنند و با دریافت مبالغ هنگفت کلاه برداری و میشه گفت دزدی میکنند.

بارها شده دوستان در یاهو جویا شدن که سایتشون سئو شده اما افزایش بازدیدی نداشتن که بعد از بررسی متوجه شدم سئو کار از کدها و روش های الگوریتم های قدیمی استفاده کردن یا اقداماتی انجام دادن که هیچ ربطی به سئو ندشاته!
یک نگاه به ادد لیست خودم انداختم از 800 ادد لیست توی آی دی یاهوم 14-15نفر سئو کار هستند که ادعا سئو طبق آخرین الگوریتم های ها با بازدهی بالا و تضمینی میکنند با قیمت ها بسیار پایین!
اول لازم هست بدونید هیچ سئو کاری نمیتونه تضمین کنه که با سئو لینک سایت شما در لیست بالای گوگل قرار میده چون گوگل یک ربات هستش و طبق رقص های جستجو سایت ها و وبلاگ ها طبقه بندی میکنه و اصلا قابل پیشبینی نیست.(در تغییر آخرین آپدیت الگوریتم پاندا شاهد به افت بازدید سایت بینگ و ASK بودیم که نشان دهنده این موضوع هستش)
یادگیری سئو کار مشکلی نیست و با دنبال کردن مطالب آموزشی سئو در سایت یاس98 میتونید به راحتی وب سایت خودتونو سئو کنید و شاهد افزایش بازدید باشید بدون هیچ گونه هزینه که در صورت برخورد به هر گونه سوال در این زمینه در خدمتون هستیم.
سئو مانند هر رشته دیگه دارای متخصصین صادق هست اما در مقابل عده ای با دونستن چند نکته از سئو و کافی نبودن اطلاعات مدیران در زمینه سئو کلاه برداری های هنگفت میکنند که با دونستن چند نکته میتونید این سئو کاران فریبکار با متخصصین سئو تشخیص بدید.

اولین نکته که در بالا گفتم هیچ وقت رتبه سایت در جستجو مشخص نیست و متخصصین سئو تنها راه برای رسیدن به جایگاه بالا هموار میکنند.
زمان افزایش بازدید بعد از سئو مشخص نیست اما 3-6 ماه اول راه اندازی وب سایت زمان ماه عسل گوگلی هست که رتبه وب سایت بالا و پایین میشه تا مکان مناسب اون وب سایت در لیست جستجوها با بررسی رفتار ورودی و خروجی ها بازدید کنندها توسط گوگل تایین بشه(درباره ماه عسل گوگلی در آموزش های بعدی حتما توضیح داده میشه)
نظریه مثلث سئو(نظری شخصی خودم در مورد سه ضلع:مطلب اختصاصی-بک لینک و شبکه های اجتماعی-سئو قالب) سئو فقط قالب نیست و دو ضلع دیگه (مطالب-بک لینک و شبکه های اجتماعی) هست که اگه نباشن سایت به رتبه بالای دست پیدا نمیکنه و سئو کار موظف به آموزش نکاتی برای انتشار مطالب و شرکت در شبکه های اجتماعی هست و باید قبل از سئو این دو مورد بررسی و نتیجه به اطلاعتون برسونه.
از کسانی که بدون بررسی هزینه سئو میگن دوری کنید چون وب سایت باید بررسی دقیقی بشه و بعد هزینه مشخص میشه
دوستانی تمایل داشتند سایتشون توسط سئو کارهای خارجی از جمله تیم سئو موز،سئو دات کام،وب آی مکس و … سئو بشه که این سایت ها در دنیا شناخته شده هستند اما مشکل در ارتباط و پرداخت هزینه هستش که باید زبان انگلیسی خوبی داشته باشید و پول خوبی بتونید پرداخت کنید(با افزایش نرخ دلار و یورو پرداخت 400 دلار بابت سئو معمولی به پول ایران میشه حدود یک میلیون و اندی که خیلی زیاد هستش و میتونید با هزینه کمتر سفارشات خودتونو به متخصصین سئو ایرانی بدید(قبل سفارش نکات گفته شده بالا دقت کنید) اگه هم شرایط ارتباط با این قول های سئو دارید و از نظر هزینه مشکلی ندارید حتما سفارش سئو خودتونو به این شرکتا بدید
در آخر بازهم میگم سئو کار پیچیده ای نیست و با تحقیق میتونید خودتون سئو فرا بگیرید و هزینه ای بابت این مسئله نکنید.

ما هر لحظه حاضر به اصلاح اشتباهات و کاستی های این مقاله هستیم ، نظرات خود را برای ما از طریق فرم کامنت ارسال کنید تا ما این مقاله را اصلاح نماییم.

5 پاسخ به “سئو کاران کلاهبردار”

  1. سلام من تا حالا سه بار در خواست ساخت قالب اختصاصی دادم اما جوابی ندادید
    می خوام هدرش این جوری باشه
    http://8pic.ir/images/a2gtdp7c35nvhudfh4s0.gif
    یه اسلایدشو سمت چپ و یه کادر که خودم بتونم عوضش کنم
    موضوع شم اندروید هست بلاگم قیمت و سوال های باقی مونده ی قالب رو هم اگه میشه همینجا بگید اگر نه تو بلاگم خصوصی بگید
    من به تو قسمت تماس با شما 3بار پیام گذاشتم این دفع اینجا گفتم

  2. به دلیل شلوغی و زیاد بودن پیام ها و کمبود نیرو وقت نکریدم پیام ها چک کنیم
    اگه قالب مایل باشید براتون ریپ زده بشه و اختصاص سازی بشه براتون حدود 20 هزینش هستش
    اگه مایل باشید براتون اختصاصی پی اس دی طراحی و کد نویسی بشه حدود 50-60 که بسته به امکانات قالب هزینه متغییر هستش

  3. آقا حمید از این آیکون های سمت راست سایتتون خیلی خوشم اومده منظورم “صفحه اصلی”و”انجمن”و”درباره ما” میشه کدشو بهم بدید

دیدگاه ها بسته شدند.

بالا