اثر کامنت گذاری در بهبود برند و ترافیک

اثر کامنت گذاری در بهبود برند و ترافیک

گامی دیگر برای افزایش بازدید وب سایت

در این مقاله در مورد روش بلاگ کامنتینگ (ارسال نظر) برای بهبود برند و افزایش ترافیک وب سایت توضیح خواهیم داد
یکی از راحترین راه ها و اثر گزار در زمینه سئو و افزایش بازدید که خیلی از وب مستر ها ی موفق از این روش استفاده میکنند و حتی بزرگترین سایت ها در اوایل فعالیت خود از این روش استفاده کرده اند.
با ما همراه باشید

آشنایی اولیه با بلاگ کامنتینگ

روش بلاگ کامنتینگ که اکثر وب مسترهای دنیا به این اسم میشناسن ولی از نام های دیگه این روش میتوان به کامنت گذاری یا ارسال نظر اشاره کرد
یکی از موثرترین راه ها برای برند سازی و افزایش بازدید وب سایت به طور مستقیم و تا حدودی غیر مستقیم هستش
این روش در صورتی که به طور صحیح استفاده شود بسیار مفید بوده و اگه تا قبل از مطالعه این مقاله از این روش استفاده میکردید و اشتباهاتی داشتید از این پس از این روش به طور صحیح استفاده کنید و منتظر افزایش بازدید وب سایت خود باشید.
بلاگ کامنتینگ جدی بگیرید!

همانطور در بالا اشاره کردیم کامنت گذاری در وب سایت های بزرگ بسیار موثر بوده ، برای درک کردن این روش به طور مثال شما یک مقاله با موضوع خاصی نوشته اید و منتظر هستید که کامنت های خوانندگان در زمینه آن مقاله دریفات کنید.اگه به طور مثال من به عنوان یک بازدید کننده وب سایت شما به طور کامل و دقیق مقاله شما بخونم و در زمینه همان مقاله کامنت(نظر)ارسال کنم ، با این کامنت باعث افزایش اعتبار مطلب شما شده ام.
این عمل من باعث باز شدن جنبه دیگری از مقاله شما در کامنت ها شده که دیگر خوانندگان نظرشون به این مطلب جلب میشود و در نهایت تعداد کامنت ها ، و ارزش آن مقاله افزایش می یابد.
این یک روی سکه بود در روی دیگه سکه نتیجه مثبتی برای من دارد،باعث برند سازی به وسیله این کامنت به اشتراک گذاشتن و تبلیغ برند خودم شدم. خوانندگان مقاله شما به دیدن خواندن کامنت من که به طور دقیق نوشته شده با وب سایت و برند من آشنا میشوند و در مقاله ها و مطالب وب سایت های دیگه کامنت ارسال کنم باعث برند سازی و افزایش بازدید وب سایت شده ام.

ویژگی های یک کامنت خوب چیست؟

یک کامنت خوبباید به اندازه کافی تاثیر گذار و پرمحتوا باشد و کاملا با موضوع مقاله مرتبط باشد و در زمینه همان مقاله و مطلب بحث شده باشد ، این گونه کامنت ها بیشتر مورد بحث بوده و مورد توجه مدیر وب سایت و بازدید کنندگان می باشد ، لازم به ذکر است قبل از نوشتن کامنت مقاله و آن مطلب کامل مطملعه کنید و سپس اظهار نظر کنید و عقیده خودتونو بیان کنید.
یکی از مهم ترین نکات در زمان ارسال کامنت که باید دقت کنید ، نام شما،لینک وب سایت و آدرس پست الکترونیکی است. یک اشتباه رایج در زمان ارسال کامنت نداشتن مشخصات گفته شده یا اشتباه در وارد کردن آدرس وب سایت است ، علاوه بر این استفاده آدرس صحیح هم بسیار موثر است.ضمنا بهتر است تصویر گراواتار شما یک تصویر قابل قبول باشد و از استفاده از تصاویر پیش فرض و یا تصاویر نا مرتبط با وبلاگ و برند خودتان خودداری کنید.

یک دقیقه تفکر 

امیدوارم نکات گفته شده به طورکامل استفاده کنید و به خاطر داشته باشید کامنت های اسپم به هیچ وجه مورد پسند بسیار وب سایت ها از جمله سایت یاس98 نیست و بعد مواجه شدن با چنین کامنت های در قسمت کامنت دونی آن ها حذف میکنن.
کامنت های کوتاه اکثرا جز اسپم های اسپم هستند مثل:(خوب بود،عالی بود،موفق باشید و …)
نظر شما در مورد روش بلاگ کامنتینگ (ارسال نظر) چیست ؟ آیا تا چه حد از این روش استفاده کرده اید؟

.

مطالب مرتبط:

21 پاسخ به “اثر کامنت گذاری در بهبود برند و ترافیک”

  1. اگه اسپم باشه مفید نیست برای هر دو طرف
    ولی اگه با مضوع مورد بحث اون پست باشه برای هر دو طرف مفید هستش

  2. Bale hagh ba shomast vali aksar dostani ke site daran bara tabligh siteshon ye nazari to har siti minvisan

  3. این کامنت ها اسپم هستش که با نرم افزار های اسپبمر این کار انجام میشه و کار خوش آیندی نیست که خوشبختانه مدیران سرویس های وبلاگ دهی تا حد خیلی زیاد جلوی این اسپمبر ها گرفتند

  4. آیا کیفیت این کار با ارسال نظرات متعدد در مورد آن مطلب از دست میره؟

  5. اگه نظرات با موضوع همخوانی داشته باشند و در مورد موضوع بحث بشه خیر
    ولی اگه نظرات شامل
    (تشکر-خوب بود-مرسی-و …)بود این نظرات اسپم گفته میشه و خوب نیستند

  6. ممنون از مطالب خوب و مفیدتون دنبال نرم افزار ساخت قالب وبلاگ میگشتم که اومدم سایت شما ولی با این نرم افزار ها نمیشه یک قالب خوب ساخت قسمت سئو سایت برای وب مستران خیلی مفید هستش./
    با تشکر: بازی عکس فا
    WEB: http://BAZIAKSFA.BLOGFA.COM
    TNX

  7. سلام
    من هاست رایگان دارم میتونم بعد از اینکه وبم قدرت گرفت هاستش رو عوض کنم
    میشه یه مقاله براش بنویسید
    چون نمیخوام واسه سایت خرج کنم هاست نمیخرم!

  8. سلام خسته نباشین من این مقاله شما رو کاملا مطالعه کردم خیلی خوب و مورد پسند قرار گرفت من قبلا بااین روش آشنای زیادی نداشتم اما کامنتینگ انجام میدادم و به دوستانی که این مقاله مفید رو مطالعه کرده اند پیشنهاد میکنم که کامنتینگ رو جدی بگیرن چون یکی از روش های بالا بردن رتبه سایت و افزایش واقعی سایت شما میشه از مدیر سایت یاس 98 کمال تشکر رو دارم بابت مطالب مفیدی که برای کاربران میزارن

    موفق باشید….

  9. با سلام
    کاملا صحیح هست
    یکی از روش های سئو برای بالا اوردن کلمه خاص با کمک این روش میباشد

  10. سلام
    آیا کامنت گذاری برای رتبه السکا هم خوب است ؟
    یعنی میشه با تعداد کامنت ها که به بک لینک تبدیل میشوند باعث شود که رتبه السکا بهتر شود ؟

  11. با سلام .آیا ایجاد انجمن میتونه تو رتبه سایت اثر بزاره و تو بازدیدش اٍر میذاره

  12. با سلام
    در صورتی که در انجمن قسمت های برای پشتیبانی و بحث و گفتگو قرار داده باشید میتونه موثر باشه

دیدگاه ها بسته شدند.

بالا