کنترل روشنایی هوشمند

یکی ار امکانات هر سیستم هوشمندی کنترل هوشمند ،روشنایی و نور پردازی میباشد که در خانه هوشمند isee کاربر میتواند همزمان از تاچ پنل و کلید سنتی و نرم افزار موبایل و همچنین از سناریوها جهت کنترل تک تک مصارف و روشنایی ونور پردازی استفاده کند .

سناریو: ابتدا سناریو را معنی کنیم ،سناریو یعنی رفتار سیستم در قبال سلیقه کاربر ،سناریو از پر کاربرد ترین موار استفاده در سیستم میباشد تعریف سناریو میباشد .
در سیستم هوشمند isee کاربر میتواند 6 سناریو به دلخواه خود تعریف کند :

1. سناریو عادی :در این سناریو کاربر تعداد محدودی مصرف کننده روشنایی را جهت تامین میزان نور دلخواه روی حالت روشن تعریف میکند .
2. سناریو مهمان یا جشن :دراین سناریو کاربر تمامی مصرف کننده های روشنایی و حتی سیستم پخش موزیک را فعال کند و از یک مهمان یا جشن پر شکوه بهره ببرد .
3. سناریو خواب :این سناریو هنگام استراحت یا خواب مورد استفاده قرار میگیرد تعریف این سناریو توسط کاربر به این گونه است که تمامی چراغ های خانه روی حالت خاموش و چراغ های خواب روی حالت روشن تنظیم میشوند .حال هر بار که کاربر سناریوی خواب فضای مخصوص خود را فعال کند کلیه چراغ ها خاموش و فقط چراغ خواب روشن خواهد شد.
4. سناریو سینما :این سناریو زمان تماشای فیلم مورد استفاده قرار میگیرد .نور محیط از حالت عادی تبدیل به یک نور ملایم مانند فضای سالن سینما میشود . همچنین کاربر میتواند سیستم صوتی منزل خود را با آن تنظیم کند تا از تماشای فیلم در یک سالن سینمایی خانگی لذت کامل ببرد.
5. سناریو خروج :این سناریو هنگام خارج شدن ساکنین به قصد مسافرت مورد استفاده قرار میگیرد . هنگام خروج از منزل نیاز نیست مصرف کننده ها روشن یا حتی standby بمانند و خاموش بودن این مصرف کنده ها خود در ذخیره انرژی موثر میباشد. طرح کاربر میتواند سیستم امنیت خود را همزمان با خاموش شدن مصرف کننده ها فعال کند .
6. سناریو مهارت : این سناریو هنگام خارج کردن از منزل به قصد مسافرت فعال میشود. تفاوت این سناریو با سناریوی خروج این است که علاوه بر همه تنظیمات سناریو خروج کاربر میتواند شبیه سازی حضور را اجرا کند بدین معنی که مثلا لوستر سالن را از ساعت 8 شب الی 12 روشن نگه دارد و از بیرون به نظر برسد ساکنین حضور دارند .

شرکت مدیران الکترونیک تنها شرکت پشتیبان سیستم های هوشمند برند isee در کل کشور افتخار دارد در جهت رفع و بروز رسانی سیستم های هوشمند isee در خدمت هموطنان عزیز باشد. لازم به ذکر است تنها این مجموعه پشتیبان سیستم های هوشمند برند isee می باشد و برند isee هیچ نماینده و پشتیبانی در کل کشور جز شرکت مدیران الکترونیک ندارد.

شرکت صنایع هوشمند نقش جهان با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و با به کارگیری افراد نخبه و فعال در عرصه ی الکترونیک و برنامه نویسی توانسته یک سیستم یک پارچه ی کنترل مصرف کننده های الکتریکی را با استفاده ازتجهیزات الکترونیکی و با به کارگیری از پروتکل های استاندارد ارتباطی تحت فرمان قراربدهد همچنین این شرکت توانسته با استفاده از بومی سازی این محصول رقبای خارجی خود را دراین صنعت به عرصه ی رقابت دعوت کرده و با بهترین کیفیت کاربردی در خدمت کاربران مختلف قرار بدهد .همچنین به دلیل تولید و طراحی داخلی این سیستم متناسب با ساختمان های ایران این امکان برای کاربرد فراهم شده است که روی هرنوع از زیر ساخت ، اعم از سنتی ،تابلویی و ….قابل نصب باشد. از دیگر ویژگی های این محصول قیمت مناسب برای کارفرما می باشد که میتوان گفت تقریبا یکی از بهترین برندها با مناسب ترین قیمت و کار آمد ترین سیستم هوشمند ساختمان به حساب می رود. کاربری ساده و همچنین نصب بسیار آسان این سیستم باعث شده است که در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل کارفرما قراربگیرد. با به روز رسانی تکنولوژی توانسته است همه ی نیاز های یک خانه هوشمند را برطرف ساخته به کاربر Iseeسیستم هوشمند این اجازه را داده تا آپشن مورد نیاز خود را انتخاب کرده و بدون وجود هیچ تابلوی مرکزی درخانه از امکانات خانه هوشمند نهایت استفاده ی کاربری را ببرد.
دلیل انتخاب خانه هوشمند isee :
گروه مهندسی isee، طراح . ناظر و مجری هوشمند سازی منازل، باغ و ویلا، هتل، مدارس، کارخانجات و … در کل کشور با بیش از 5 سال سابقه در هوشمند سازی با بهره گیری از خاص ترین تکنولوژی در اجرا و زیر ساخت، با اقتصادی ترین هزینه ممکن برای کارفرمایان و مصرف کنندگان در صنعت ساختمان آماده ارائه مشاوره رایگان به شما هموطنان عزیز می باشد.

شاخصه های خانه هوشمند اصفهان :
تکنولوژی خانه هوشمند isee اصفهان ، یک تکنولوژی منحصربفرد در میان دیگر برندهای هوشمند سازی محسوب می شود که در نوع خود بی رقیب و بی نظیر بوده و جز یکی از برترین برند ها میباشد.
خدمات isee:
کنترل روشنایی،کنترل از راه دور،کنترل مدیا،ترموستات هوشمند،پرده برقی،اپلیکیشن موبایل،آبیاری هوشمند،کنترل تردد،احضار آسانسور،آیفون تصویری هوشمند،کنترل امنیت،کنترل مصرف کننده

منبع: 20elm.ir