چگونه یک پرده اتاق خاب را اندازه گیری و انتخاب کنیم؟

چگونه یک پرده اتاق خاب را اندازه گیری و انتخاب کنیم؟

پرده ها ، مانند مبلمان ، جزء لاینفك خانواده هستند. آنها مطابق عقاید ما فضای داخلی را شکل می دهند ، بنابراین انتخاب آنها بسیار مهم است.  پرده ها نه تنها به عنوان یک لوازم جانبی مد ، بلکه باعث ایجاد یک حریم خصوصی خاص از دنیای خارج ، صداهای صدا و صدا و صدا و صدا ، و آخرین و نه کم اهمیت ، پراکنده شدن نور خورشید می شوند. ساده ترین و راحت ترین راه برای پرده اتاق خواب   خوابگرفتن پرده جدید ، سفارش آنلاین است. مقاله زیر نکات و نکات مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد که هنگام انتخاب پرده مناسب از آنها استفاده خواهید کرد.

 

آیا قصد خرید پرده جدید را دارید و نمی دانید چه کاری انجام دهید؟ در اینجا چند نکته در مورد نحوه انتخاب صحیح ارتفاع پرده ، تعداد متر یا نحوه اندازه گیری صحیح پنجره آورده شده است. قبل از انتخاب پرده ها ، باید به چندین عامل فکر کنیم که بعدا انتخاب و خرید را برای ما راحت تر می کند.

 

ابتدا باید از بین دو نوع پرده گزینه ای را انتخاب کنید.

 

اولین نوع آن پرده های تکه ای است. اینها دقیقاً ابعاد و لبه های تمیز شده ای را نشان داده اند ، بنابراین فقط باید آنها را آویزان کنید.

نوع دوم پرده های طول است ، که برای آن عرض داده شده است (شکل زیر را ببینید) و طول را به گونه ای انتخاب می کنید که پنجره شما بهترین ظاهر باشد.

این فقط به شما بستگی دارد که کدام نوع را ترجیح می دهید.

 

 

عواملی که انتخاب و خرید ما را آسانتر می کند

ارتفاع پرده

یک عامل ارتفاع پرده است. به جایی فکر کنید که می خواهید پرده به چه جایی برسد. خواه kapapap باشد یا کمی پایین تر از آن. دزدی یا پایین به زمین. یا اگر یک چوب روی پنجره قرار داده اید و به دنبال پرده شیشه ای به اصطلاح لکه دار هستید. همچنین بدانید که چگونه و کجا می خواهید پرده را آویزان کنید. خواه دوختید و یا تونلی دارید که بخواهید چوب ببندید یا آن را در فلاپ ها آویزان کنید. همین مورد در مورد پارچه های تزئینی نیز صدق می کند. در صورت ارتفاع غیر استاندارد می توانیم پرده را به اندازه شما کوتاه کنیم.

 

عرض پرده

عامل مهم دیگر عرض پرده است. بنابراین چقدر می خواهید پرده از هم مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب  بپوشد. قاعده این است که عرض پرده ها فقط به دلیل جوش های پارچه ای دو برابر بیشتر گرفته شود. اگر پرده بسیار الگوبردار باشد ، نیازی به پلات بزرگ نیست ، زیرا با خود الگوی نمایش می دهد. اگر پرده یا آوای بدون الگوی و یا sminim از الگوبرداری باشد ، به پوسته بزرگتر احتیاج دارد ، زیرا پلاتر پرده یا آوای نمایش را انجام می دهد. ما همچنین عرض پرده را به گونه ای حساب می کنیم که آن را روی قاب پنجره از طرفین بکشید. اگر پرده از بیرون نرود ، پنجره به صورت نوری کاهش می یابد.

 

سبک الگوی

یک عامل به همان اندازه مهم ، سبک الگوی است. پرده را برای چه داخلی انتخاب می کنید و در کدام سبک تمام فضای داخلی تنظیم می شود. به گونه ای که پرده با سبک او مطابقت داشته یا کل را زنده می کند یا شخصیت کلی فضای داخلی را تغییر می دهد. با این حال ، این فاکتور ، مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب  موضوع سلیقه همه است.

 

 

 

 

 

 

 

 

اندازه پرده بسیار مهم است! پس چگونه می فهمید؟

آیا می ترسید که مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب  به اندازه کافی پرده خریداری نکنید یا برعکس ، یک مازاد؟ یک روش آسان برای فهمیدن اینکه دقیقاً به چه عرض و طول پرده نیاز دارید ، وجود دارد. برای پیدا کردن این ابعاد ، این مراحل را دنبال کنید:

 

شما ارتفاع را با توجه به میزان گسترش پرده انتخاب می کنید. بنابراین شما پنجره را از قرنیز تا ویندوز ، گرمایش یا زمین اندازه می گیرید که این تنها به انتخاب و سلیقه شما بستگی دارد.

با اندازه گیری عرض پنجره می توانید عرض پرده را بفهمید که آن را دو برابر کنید تا پرده به زیبایی جمع شود.

چگونه پنجره را به درستی اندازه گیری کنیم؟

 

پنجره را از نظر ارتفاع و عرض ، از جمله قاب اندازه می گیریم. اگر پرده ای برای درب بالکن نیز بخریم ، درب را نیز به همان روش اندازه گیری می کنیم.

 

 

 

چگونه به طور صحیح ارتفاع پرده مورد نظر را تعیین کنیم؟

در اینجا دوباره به ضریب ارتفاع پرده می رسیم. بنابراین مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب  ارتفاع پرده را از محل حلق آویز به محلی که می خواهیم به آن برسیم اندازه گیری می کنیم.

 

مثال: 160 سانتیمتر (ارتفاع پنجره از جمله قاب) + 10 سانتی متر (فاصله محل حلق آویز از پنجره ؛ محل قرارگیری کنسول بالاتر از پنجره) + 10 سانتی متر (فاصله پرده تا پنجره ؛ من می خواهم آن را به 10 سانتی متر زیر آستانه برسد) = 180 سانتی متر (ارتفاع نهایی پرده هایی که می خرم