معرفی تشک خوشخواب

برند خوشخواب 

از قدیمی ترین محصولات کالای خواب برند خوشخواب است که در سال ۱۳۳۸ کارخانه ای با همت و پشتکار مدیریت این مجموعه در محل فعلی دفتر شرکت واقع در خیابان جمهوری تهران تاسیس شده است.

در همان ابتدا هدف از شکل گیری این مجموعه، تحقق یافتن کیفی بهترین تشک موجود در کشور بود که این مهم به فضل و کرم خداوند متعالی و سعی و تلاش نیروهای کارآمد، تحقق یافت.

این مجموعه عظیم، دارای واحدهای کیفی: سالن های پنبه زنی، اسکلت زنی، نوار بافی، رویه دوزی، نجاری، فنر زنی، طناب بافی، لحاف دوزی، تولید سرویس های ملحفه، پد، آزمایشگاه و … مجهز به سیستم های مکانیزه و مدرن می باشد.

هم اکنون با توجه به رشد و گسترش خدمات الکترونیکی و فروش اینترنتی شرکت خوشخواب اقدام به تهیه و راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود نموده است تا مشتریان علاقمند به تهیه تشک بصورت آنلاین قابلیت سفارش و پرداخت بهای محصولات خریداری شده را داشته باشند.

تشک خوشخواب

امروزه برند خوشخواب برای قریب به اتفاق تمام ایرانیان نامی آشنا است و فروشگاه های بسیار زیادی را دیده اید که روی سردر فروشگاه یا تابلوی فروشگاه خود نام این برند خوش نام و محبوب در زمینه کالای خواب نقش بسته است.

شرکت خوشخواب خط تولید کامل تشک را در ایران دارد و محصولات این شرکت کاملاً تولید داخل ایران است. این برند موفق به اخذ استانداردهای ملی و بین المللی شده و کالای مرغوب و با کیفیتی را به بازار ایران عرضه می کند. قصد داریم در این مطلب انواع محصولات این شرکت را معرفی کنیم و کیفیت آن ها را با هم مقایسه کرده باشیم و به خواننده کمک کنیم تا تشک مناسب برای نیازهای خود را از بین محصولات این برند محبوب ایرانی انتخاب کند.

بهترین تشک خوشخواب کدام است؟

شرکت خوشخواب انواع مختلفی از تشک های تخت خوابی را ارائه می دهد که همگی از کیفیت خوبی برخوردار هستند اما با توجه به سیستم های متفاوتی که در ساخت آن ها بکار رفته است هرکدام می توانند بخشی از نیازهای افراد را تامین کنند. از این رو شما باید نسبت به نیازهایی که دارید و با توجه به شناختی که از عادات خواب خودتان دارید دست به انتخاب بزنید.

نمایندگی تشک خوشخواب

کالای خواب رویان، نمایندگی رسمی برای خرید تشک خوشخواب در مدل های تشک فنرمنفصل پاکتی، تشک فنرمتصل، تشک طبی و تشک نوجوان می باشد.

انواع تشک خوشخواب:

تشک های تولید شده توسط این برند در سه دسته عرضه می شوند: تشک های فنر منفصل (6 مدل)، تشک های فنر متصل(6 مدل) و تشک طبی یا بدون فنر (1مدل) که در مجموع 13 مدل تشک تولید می شود. هرکدام از این دسته ها مزایا و معایب خودشان را دارند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. قبل از خرید تشک خوشخواب این مقاله را تا انتها بخوانید و انتخابی آگاهانه انجام دهید.

تشک های فنر منفصل خوشخواب:

این تشک ها از سیستم فنری پیشرفته تری نسبت به تشک های فنری متصل برخوردار هستند که در آن برای لایه پشتیبان تشک به جای یک فنر یکپارچه از چندین فنر مجزا که در پاکت های پارچه ای محصور شده و در کنار یکدیگر قرار گرفته اند استفاده می شود. مزیت این سیستم در منتقل نشدن فشار از نقطه ای به نقطه دیگر روی تشک است. یعنی با وجود این که این محصول از مزیت فنریت برخوردار است، عیب تشک های فنری سنتی را ندارد.

این تشک ها برای زوج ها گزینه مناسبی هستند و به عنوان تشک عروس توصیه می شوند. لایه ترموباند استفاده شده در سطح نیز قابلیت انتقال دما را داشته و پارچه این تشک قابلیت انتقال جریان هوا را دارد که در کنار هم باعث می شود سطح تشک در طول خواب خنک بماند. افرادی که با گرم شدن زیاده از حد بر روی تشک های مموری فوم مشکل دارند می توانند از این تشک های خوشخواب استفاده کنند.

انواع تشک های فنر منفصل (پاکتی) خوشخواب: تشک طبی پاکتی خوشخواب، تشک سوپرکلاس سافت خوشخواب، تشک سوپرکلاس هارد خوشخواب، تشک سوپراستار خوشخواب، تشک ام بی ام خوشخواب، تشک های کلاس مموری خوشخواب ( این تشک ها به دلیل اولتراپدیک بودن فرم بدن را می گیرید، پیشگیری از درد های کمر و ستون فقرات، مفید برای دیسک کمر و سیاتیک، کاهش گرفتگی عضلات کمر کتف و شانه از جمله مواردی است که در این تشک وجود دارد )

تشک های فنر متصل خوشخواب:

این دسته از محصولات شرکت خوشخواب از دوام نسبتاً خوبی برخوردار هستند. سیستم داخلی آن ها از یک فنر بافته شده (پیوسته) ساخته شده است و برای ایجاد نرمی و راحتی بیشتر، لایه ای از اسفنج روی سطح تشک قرار گرفته است. این محصولات دارای قابلیت ارتجاعی خوبی هستند اما قابلیت ایزوله کردن حرکت بر روی سطح را ندارند.

انتقال حرکت روی سطح تشک باعث می شود که وقتی وزن بدن به قسمتی از آن فشار وارد کند، این نیرو به بخش های دیگر تشک نیز منتقل شده و باعث خم شدن آن می گردد. این موضوع باعث می شود که استفاده از تشک های فنر متصل به افرادی که دچار آسیب هایی در کمر و ستون فقرات خود هستند مناسب نباشد. همچنین این محصولات برای زوج ها نیز ممکن است دردسرهایی داشته باشد. تصور کنید که اگر یکی از زوج ها در طول شب زیاد حرکت کند، این حرکت های او به بخش های دیگر تشک منتقل شده و درنتیجه می تواند باعث غلطیدن و بیدار شدن دیگری شود.

قیمت مدل های فنر متصل نسبت به دیگر محصولات خوشخواب ارزان تر می باشد. تشک های فنر متصل خوشخواب در 6 مدل مختلف تولید شده است که تفاوت های مختصری در ارتفاع و لایه های اسفنجی و همچنین در مدت گارانتی و خدمات پس از فروش آنها وجود دارد.

انواع تشک های فنر متصل (بونل) خوشخواب: تشک طبی فنری خوشخواب، تشک کامفورت خوشخواب، تشک آناهیتا خوشخواب، تشک کلاسیک خوشخواب، تشک فرست کلاس خوشخواب، تشک باراباس خوشخواب

تشک طبی خوشخواب:

در این تک محصول طبی از برند خوشخواب هیچگونه فنری بکار نرفته است و در نتیجه حالت ارتجاعی ندارد. این محصول به دلیل سفتی بالاتری که نسبت به تشک های فنری دارد تشک طبی محسوب می شود. وقتی فرد روی این محصولات می خوابد تشک زیاد فرو نمی رود و در نتیجه فشار زیادی به ناحیه های حساس بدن از قبیل انتهای کمر و لگن ها وارد نمی شود.

از آنجایی که در این تشک هیچ فنری وجود ندارد، درنتیجه مشکل انتقال حرکت بر روی سطح آن نیز منتفی می شود. یعنی این محصولات برای سالمندان و افرادی که دچار آسیب دیدگی در مفاصل یا کمر و ستون فقرات خود هستند، کاملاً مناسب است. البته به دلیل حذف کامل خاصیت ارتجاعی در این محصولات معمولاً برای روابط جنسی جذابیت زیادی ندارند.

 تشک خوشخواب طبی: تشک آلینا طبی-ریباند خوشخواب

قیمت تشک خوشخواب

شما مشتریان عزیز می توانید با انتخاب تشک خوشخواب یک نفره و تشک خوشخواب دو نفره، مورد نظر خود قیمت به روز خوشخواب را همراه با تخفیف ویژه و با قیمت مناسب و ارزان خریداری نمایید. شما مشتریان عزیز می توانید لیست قیمت تشک خوشخواب را در سایت فروشگاه اینترنتی کالای خواب رویان مشاهده کنید. اگر تمایل داشتید به خرید آنلاین و اینترنتی می توانید در سایت رویان خواب خرید را انجام دهید کافی هست برای خرید آنلاین کالا در رویان خواب وارد این سایت https://royankhab.com   شوید.