مزایای وب سایت

در داشتن وب سایت با توجه به جامعه امروز داشتن وب سایت برای سازمانها، شرکت ها آموزشگاهها و حتی افراد با تخصص های مختلف امری مهم تلقی میشود و بسیاری از شرکتها ضرورت و مزایای داشتن وب سایت را به خوبی درک کرده اند. امروزه اولین جستجوی هر فرد برای رفع نیاز خود، بر روی اینترنت است و اینجاست که شما هم می توانید حضور داشته باشید در واقع اگر آنها به وب سایت شما را در آنجا نبینند مطمئناً رقبای تجاری شما را خواهند یافت.

افزایش اعتبار کسب و کار

طراحی سایت به کسب و کار شما اعتبار می بخشد و تجارت شما را در نظر مشتری بزرگ جلوه میدهد و از آن طریق تبدیل به یک برند شناخته شده خواهید شد.

استفاده از قابلیت های جدید تبلیغاتی

این را بدانید که رای فروش و ارائه دائمی محصولات و خدمات خود به مردم باید حضور خود در عرصه تجارت را بطور مداوم به آنها یاد آوری نماید. یک سایت حرفه ای ویترین دائمی محصولات و خدمات شما خواهد بود. هزینه طراحی سایت خیلی کمتر از هزینه تبلیغات در سایر رسانه ها مانند تلویزیون بیلبورد و … می باشد. در واقع داشتن سایت هزینه تبلیغات شما را به طور چشمگیری کاهش میدهد. و شما را با تجارت الکترونیک و قابلیت های آن آشنا می سازد. آن قابلیتها شامل تبلیغات اینترنتی، تبلیغات در موتورهای جستجوگر، تبادل بنر و لینک، تبلیغات کلیکی، راه اندازی فروشگاه ها و حراج ها، مزایده و مناقصات اینترنتی و… می شود.

اطلاع رسانی سریع و راحت به مشتریان

یک سایت مثل یک کاتالوگ عمل میکنه اما با مزیت های بسیار، بروزرسانی اطلاعات در وبسایت ها بسیار آسانتر از تغییر اطلاعات در کاتالوگ ها و بروشور ها می باشد در واقع بدون اتلاف وقت و هزینه به راحتی می توان تغییرات انجام شده در محصولات و قیمت ها را به اطلاع مشتریان رساند. برای طراحی، چاپ و انتشار هر نسخه از کاتالوگ هزینه زیادی نیاز می باشد اما رای یک وبسایت کافیست هزینه ی کمی برای طراحی و نگهداری آن پرداخت شود و بعد از آن میلیون ها کاربر میتوانند از کاتالوگ های آنلاین شما در سایتتان بازدید کنند.

در دسترس بودن

وبسایت، کسب و کار شما را در 24 ساعت شانه روز و حتی روز های تعطیل باز نگه می دارد. در واقع در ساعاتی که هیچ کارمندی نمیتواند پاسخگوی مشتری، سایت این رسالت را به خوبی انجام میدهد و باعث می شود حتی در زمانی که شما حضور ندارید، جذب مشتری انجام شود.

تعامل بهتر با مشتری

وب سایت بستر ارتباط یشتر با مشتری را برای شما فراهم می سازند شما با گذاشتن بخش نظرسنجی یا پرسش و پاسخ در وب سایت خود می توانید از نظرات، پیشنهادات و انتقادات مشتریان خود بهرمند شوید.

جهانی شدن کسب و کار

سئو سایت کسب و کار شما را جهانی می سازد به اینگونه که دیگر محدود به یک شهر یا کشور خاص نخواهید بود در واقع شما امکان معرفی خدمات و یا فروش محصولات خود را در بازار های جهانی خواهید داشت. این امر باعث افزایش مشتری و به تبع آن باعث افزایش درآمد شما خواهد شد.

درآمد زایی

شما علاوه بر کسب در آمد از طرق معرفی و فروش محصولات خود از طرق فروشگاه سایتان ، می توانید با ایجاد فضای تبلیغاتی و معرفی سایت های دیگر در سایت خود از این  طریق به کسب درآمد بپردازید.