مرکز خرید و فروش وب سایت و دامنه اینستاگرام و تلگرام

خرید و فروش وب سایت و دامنه توسط سیدوپا بخشی از این خبر هست و به گزارش سایت ما ؛ عضویت در سیدوپا کاملا رایگان می باشد و تمام خدمات سایت سیدوپا برای یک معامله ی مطمئن نیز کاملا رایگان می باشد .

اما مکمل هایی برای سرعت بخشیدن برای فروش وب سایت آماده یا دامنه و پیج وجود دارد که می توانید از این قابلیت های سیدوپا برای تسریع فروش اقدام کنید که اختیاری بوده .

ثبت آگهی و خرید و فروش وب سایت آماده و دامنه و ..

  • ثبت آگهی فروش وب سایت آماده
  • ثبت آگهی خرید و فروش دامنه
  • ثبت آگهی فروش پیج اینستاگرام
  • ثبت آگهی فروش کانال تلگرام ( گروه تلگرام )
  • ثبت آگهی انواع صفحه های مجازی پرمخاطب مثل رسانه کلوب ، پیج فیس بوک و تویتر ، کانال youtube و ..

دعوت از فروشنده برای معامله به Sidopa.com

استرسِ خرید و فروش وب سایت و دامنه و پیج اینستاگرام یا کانال تلگرام را کشیده اید ؟ از این پس شما می توانید هنگام معامله از فروشنده بخواهید وب سایت یا دامنه یا پیج اینستاگرم یا کانال تلگرامی خودش را در سیدوپا ثبت کند ( رایگان ) و شما نیز به عنوان خریدار وارد سیدوپا بشوید و اقدام به خرید کنید .

خرید و فروش وب سایت

طی این معامله یک فرم قرارداد بین طرفین ارسال می شود که می توانید حتی قرارداد های دیگری که خودتان نیز تنظیم کرده اید را امضا و آپلود کنید تا در اختیار یکدیگر بگذارید .

عملکرد سایت سیدوپا

سیدوپا بعد از 4 سال طراحی و تلاش بلاخره به نتیجه رسیده و در حال حاضر نسخه ی بتای آن رونمایی شده که شامل تمام امکانات پیش بینی شده می باشد و در طی سال های گذشته این سیستم 4 بار طراحی و پاکسازی و مجدد طراحی شده ! بله درست خواندید 4 بار .

خرید وب سایت دامنه اینستاگرام تلگرام از سیدوپا

عملکرد سیدوپا به طوری می باشد که اشخاص بدون دانش فنی نیز می توانند سیستم های آنلاین مثل وبسایت و شبکه اجتماعی آماده را خریداری کنند و از درآمد آن استفاده کنند. یکی از ویژگی های سیدوپا فراهم کردن امکان همکاری در فروش می باشد .

نسخه ی فعلی ، ورژن beta سیدوپا می باشد و پس از یک دوره ی کوتاه مدت ورژن 1 سیدوپا رونمایی خواهد شد .

قوانین خرید و فروش وب سایت سیدوپا :

سیدوپا اولین سایت یکپارچه و سیستمی و مرجع خرید و فروش وب سایت آماده و فعال و دامنه و انواع صفحه ها و پیج ها و اکانت های شبکه های اجتماعی می باشد . شبکه های اجتماعی همانند تلگرام ، اینستاگرام ، فیس بوک ، کلوب ، گروه های یاهو ، تلگرام و غیره.

قوانین قیمت گذاری

1. درج قیمت و درآمد غیر کارشناسی مورد تایید سیدوپا نمی باشد و پس از ارسال آگهی قیمت طبق تشخیص ظاهری و فنی وب سایت یا دامنه مورد نظر تغییر داده خواهد شد و در صورت تکرار فرد خاطی در سیستم مسدود خواهد شد ، بنابرین از ثبت قیمت فروش غیر واقعی جدا خودداری کنید .

قوانین خرید و فروش وب سایت و دامنه :

1. تمام معاملات سایت سیدوپا باید با رضایت طرفین و امضای قرارداد و آپلود اسکن کارت ملی و شناسنامه باشد

2. اطلاعات فردی فروشنده و خریدار باید دقیق و کامل باشد

3. وجه های پرداختی توسط خریدار [پس از تایید پرداخت] فقط در حالتی امکان بازگشت و عودت وجه دارد که عیب و ایراد و نواقصی در سایت یا دامنه یا پیج خریداری شده مشاهده کند و این اتفاق در طول مدت زمانی باشد که فروشنده گارانتی کرده است .

4. سیدوپا هیچ مسئولیتی در قبال معاملات دارای مشکل پس از اتمام دوره ی گارانتی ندارد .

5. خریدار مواظف است پس از تحویل سیستم مورد نظر توسط فروشنده ، تمام اطاعات و رمز و مشخصات اتصال به درگاه های بانکی را تغییر دهد .

6. سیدوپا در هر زمانی که لازم باشد برای تقویت یکپارچگی و رفع مشکلات معاملاتی قوانین را بروزرسانی و بهبود خواهد داد.