قیمت باربری تهران

تعرفه باربری در تهران در این سایت مشخص شده. با مشاهده این صفحه می توانید از قیمت باربری و نرخ باربری در تهران کاملا مطلع شوید.هزینه حمل بار در تهران بستگی به عواملی دارد که توضیح خواهیم داد

قیمت باربری در تهران

ما تلاش میکنیم قیمت باربری و نرخ باربری در تهران را در این صفحه برای شما عزیزانی که قصد اسبابکشی و حمل بار دارید ولی از تعرفه باربری مطلع نمی باشید کاملا توضیح دهیم.

هزینه باربری و اتوبار در تهران بستگی به عوامل متعددی دارد.از جمله این عوامل زمان باربری مثلا پنجشنبه یا جمعه باشد و یا چه روزی از برج باشد و با چه ماشینی باربری صورت میگیرد که بسته به حجم وسایل میتوان از کامیون،نیسان بار و یا وانت بار استفاده کرد.تمامی این موارد در تعرفه باربری و نرخ باربری موثر است. میتوان گفت این تعرفه  بین 30 تا مثلا 180 هزار تومان متغیر است.ما تلاش نموده ایم تا قیمت باربری و تعرفه حدودی حمل اثاثیه منزل در تهران را برای شما عزیزان تهیه کنیم.

تعرفه باربری درون شهری تهران

در صورتی که تمایل به اطلاع از تعرفه باربری به صورت کاملا دقیق دارید بهتر است با کارشناسان ما در تهران تماس حاصل فرمایید تا از خدمات مشاوره رایگان ما جهت آگاهی از مناسبترین ماشین برای اسبابکشی شما و همینطور نرخ باربری و قیمت باربری و حمل وسایل و… بهره ببرید.

قیمت باربری تهران

تاثیرگذاری وسیله بر قیمت باربری 

نوع وسیله نقلیه جهت حمل بار در تهران یکی از آیتم های تاثیرگذار در نرخ باربری می باشد.

ماشینهایی که در حمل بار مورد استفاده قرار میگیرد:

• کامیون که شامل خاور،ایسوزو و ماشین هیوندا می باشد.

• وانت بار

• نیسان بار

 

** تعرفه باربری با کامیون در تهران

1-حمل بار داخل محدوده و منطقه:  به عنوان مثال در صورتی که مبدا و مقصد هر دو در شرق تهران باشند ، هزینه حمل با کامیون تقریبا بین 80.000 تومان تا 100.000 تومان  می شود.

2-حمل بار خارج محدوده و منطقه:  به عنوان مثال در صورتی که مبدا و مقصد متفاوت باشد یعنی از شرق به شمال تهران. هزینه حمل با کامیون تقریبا بین 100.000 تومان تا 130.000 تومان  می شود.

3- حمل بار به شهرها و مناطق حومه تهران ؛ بعنوان مثال حمل اثاثیه  با کامیون از تهران به شهرهای کرج ، بومهن ، پاکدشت ، ورامین ، جارجرود و..  بین 130.000 تا 180.000 تومان میشود.

 

قیمت  باربری با وانت بار یا نیسان بار در تهران

 

1-حمل بار داخل محدوده:  به عنوان مثال در صورتی که مبدا و مقصد هر دو در شرق تهران باشند ، هزینه حمل با کامیون تقریبا بین 30.000 تومان تا 50.000 تومان  می شود.

2-حمل بار خارج محدوده:  به عنوان مثال در صورتی که مبدا و مقصد متفاوت باشد یعنی از شرق به شمال تهران. هزینه حمل با کامیون تقریبا بین 50.000 تومان تا 80.000 تومان  می شود.

3- حمل بار به شهرها و مناطق حومه تهران ؛ بعنوان مثال حمل اثاثیه  با کامیون از تهران به شهرهای کرج ، بومهن ، پاکدشت ، ورامین ، جارجرود و..  بین 90.000 تا 130.000 تومان میشود.

تاثیر زمان بر قیمت باربری:

زمان استاندارد و تعیین شده برای در اختیار داشتن کامیون 3 ساعت و برای نیسان و وانت 2 ساعت می باشد.این زمان از موقع رسیدن وسیله نقلیه به مبدا محاسبه می شود و اگراین زمان بیشتر شود ممکن است تاثیر کمی در نرخ باربری بگذارد.همچنین در روزهای پنجشنبه و جمعه و تعطیلات نیز نرخ باربری ممکن است  اندکی کم و زیاد شود.

 

هزینه کارگر و تاثیر آن در نرخ باربری

نرخ کارگر برای حمل اثاثیه نیز حدودا بین 20 تا 40 هزار تومان است که بسته به تعداد طبقات نیز تغییر میکند.

جهت اطلاع از هزینه باربری و قیمت باربری تهران به شهرستان کلیک کنید

منبع: iranbarbar.com