سیستم های سایت ساز و فروشگاه ساز 1399 را بشناسید

طراحی سایت فراسایت farasite

دغدغه ی طراحی سایت به صورت اصولی و با رعایت استاندارهای روز دنیا در عین حال با قیمت مناسب باعث شکل گیری شرکت طراحی سایت فراسایت گردید. هدف و رسالت اصلی ما در فراسایت کمک به کسب و کار های مختلف برای حضور هر چه بیشتر در فضای اینترنت از طریق راه اندازی سایت و فروشگاه اینترنتی می باشد که با ارائه سرویس های متنوع سعی در تحقق این هدف نموده ایم. ما همواره در زمینه طراحی سایت حرفه ای و ارائه راهکار های نوین تبلیغاتی همراه شما هستیم.

مجموعه فراسایت صدها امکانات ساده تا حرفه ای را برای وبسایت شما طراحی کرده است که نیازهای اقشار مختلف جامعه و تجارت های متفاوت با هر سطحی را برطرف سازد. شما در زیر پکیج های فراسایت را می توانید بررسی کنید تا امکانات کاملی که در اختیار شما قرار می گیرد را بهتر درک کنید. فراسایت مسیر چند ماهه اموری که باید برای طراحی سایت مناسب طی می کردید را در قالب یک پلتفرم آماده در کمترین زمان برای شما عزیزان ایجاد کرده است.

درباره فروشگاه سازهای فراسایت:

فروشگاه ساز فراسایت امکانات مختلف و متنوعی در جهت ایجاد بستری برای فروشگاه ها و افرادی که قصد راه اندازی سیستم فروش اینترنتی را دارند فراهم کرده است. در فروشگاه ساز فراسایت امکاناتی بسیار حرفه ای و مناسب با امکان فروش کالا به تعداد نامحدودی وجود دارد که این محصولات صرفاً شامل محصولات و اجناس فیزیکی نمی باشند.

شما می توانید خدمات شرکت یا تیم خود را در هر شاخه ای که فعالیت می کنید بصورت پکیج برای مخاطبین قرار دهید، بطور مثال می توانید خدمات تعمیرات گوشی موبایل را هم به مشتریان خود از طریق این پلتفرم ارائه کنید. یا همچنین می توانید دوره های آموزشی در زمینه آموزش بورس، موفقیت و… را در معرض دید مشتریان خود برای فروش قرار دهید.

فروشگاه ساز و سایت ساز ارزان و حرفه ای فراسایت به شما کمک می کند تا تمام ویژگی های مختلف یک محصول را در فروشگاه اینترنتی خود تعریف نمایید و با افزودن و یا حذف ویژگی های آن از محصول یا خدمات شما، قیمت به صورت خودکار تغییر کند که برخی از این ویژگی ها نظیر هزینه حمل و نقل و مالیت بر ارزش افزوده می باشد. جهت تسریع در انجام امور فروشگاه و مدیریت بهتر انبار و اجناس نیز امکانات زیادی برای کاربران قرار داده شده است مانند امکان ویرایش جمعی قیمت محصولات یا خدمات، امکان تعریف فروش ویژه یا تخفیف در بازه زمانی مورد نظر شما، امکان فروش محصولات به صورت استعلامی، انتشار محصول با زمانبندی برای آینده، مرتب سازی محصولات سفارشی، امتیازدهی به محصولات و… . در فروشگاه ساز فراسایت شما می توانید رفتار کاربران در مواجه با هر محصول شامل تعداد بازدید، نظرها، لایک یا دیس لایک آن ها را مشاهده نمایید که به شما اطلاعات بسیار مفیدی از محصولات برندتان می دهد.

فروشگاه ساز و سایت ساز فراسایت

فروشگاه ساخته شده توسط فروشگاه ساز فراسایت درگاه پرداخت اینترنتی خواهد داشت و پرداخت درب منزل یا در محل نیز به صورت کامل قابل ارائه می باشد. در این سیستم سرویس پیامکی و اطلاع رسانی ایمیل نیز برای شما وجود خواهد داشت و می توانید برای کاربران خود کوپن تخفیف تعریف نمایید و از طریق کانال های ارتباطی به آن ها اطلاع دهید. همچنین با استفاده از فروشگاه ساز فراسایت شما می توانید محصولات فیزیکی خود را با استفاده از سرویس پست یا الوپیک از مبدا محل شما به مقصد مشتریان تان ارسال کنید. در فروشگاه ساز ما می توانید فقط با یک کلیک محصولات خود را به سایت هایی نظیر ترب و ایمالز معرفی نموده و محصولات خود را در آن ها قرار دهید.

طراحی سایت 2020

درباره شرکت طراحی سایت در تهران فراسایت:

اینترنت یک فرصت است؛ هم برای مردم ایران و هم برای کسب و کارهای ایرانی. پس لازم بود راهی آسان، مطمئن و کم‌هزینه برای ورود کسب و کارها به دنیای اینترنت وجود داشته باشد. راه‌حل ما برای این مساله، فراسایت بود. راهی برای آنکه در غنی شدن و افزایش کیفیت وب فارسی، نقشی داشته باشیم.فراسایت یک شرکت طراحی سایت تهران است که روند ساخت یک وبسایت را از 0 تا 100 برای شما در زمان کوتاهی خلاصه می کند! از سایت های شرکتی، پزشکی و آموزشی گرفته تا فروشگاه های آنلاین حرفه ای و… همگی تحت زیر ساخت حرفه ای که ساخت آن ماه های زیادی زمان برده است ساخته و پیاده سازی می شوند.