تعابیر خواب های مشترک

می توانید مجموعه ای از تعبیر خواب های رایج را می توانید مشاهده کنید آرشیو کاملی از تعبیر خواب که توسط عالمان غربی و شرقی تعبیر و بررسی شده است.در زیر خواب و رویاهای رایجی که ممکن است هر انسانی ببیند مرور می کنیم.

تعبير خواب مو
تعبير خواب كوتاه كردن موي سر مانند موی سر به مال و عمر طولانی تعبیر می شود.دیدن موها درخواب ، دلیل عز و جاه بود کسی را که مو دارد و سادات و زنان و توانگران را، دلیل مال است و صوفیان را دلیل بر دوستی با اهل پیغمبر (ص) است.

تعبیر خواب حاملگی
از ابن سیرین نفل شده است که اگر بيند كه شكم او بزرگ شده بود چون زن آبستن، دليل كند كه او را مال و نعمت دنيا حاصل گردد و هرچند كه شكم بزرگتر بيند، مال دنيا بيشتر بود.

تعبیر خواب لباس مجلسی
این رویا به علامت اشنایی یا دوستی با افراد جدید است شیخ مفید نوشته است لباس های مخصوص مهمانی از نوع مجلسی و به رنگ سیاه در بیشتر موارد به معنای شادمانی کامیابی موفقیت و دعوت شدن به جشن دیگران است و نمی تواند تفسیر یا تعبیر بدی به همراه داشته باشد

تعبیر خواب سگ
سگ در خواب دیدن، دشمن دون فرومایه است، اما اگر سگ مهربان بود و تعبیر خواب سگ ماده در خواب زن فرومایه بود و تعبیر خواب سگ سیاه دشمنی بود از عرب، و تعبیر خواب سگ سفید، دشمنی بود از عجم.